Wszyscy chcą zmian – nikt nie chce się zmienić2017-01-20 15:11:13Pracownicy bardzo często dostrzegają potrzebę wprowadzenia zmian w firmie. Nie oznacza to jednak, że reagują entuzjastyczne, gdy szefowie zapowiadają, iż zmiany (nawet te pożądane) faktycznie zostaną wprowadzone... |
|
SMART brzmi skutecznie2016-04-07 10:15:53Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potraktować i ocenić to hasło w kategorii celu, który postawił I sekretarz to efekt był zupełnie odwrotny do zamierzonego a właściwie zapowiedzianego. |
|
Czas, manager i 3 ćwiartki2016-03-22 12:03:48Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję telefony. Jak wejdę do firmy muszę przejść niecałe 100 metrów do gabinetu i w ciągu tych kilku minut, po drodze dostaję informacje, że ktoś dzwonił... |
|
Wspieranie rozwoju pracowników: siła narzędzi językowych w HR2024-03-04 16:44:17Rozwój pracowników jest kluczowym elementem sukcesu każdej organizacji, bo to ludzie są najcenniejszym kapitałem. |
|
Jakie są cechy dobrego lidera zespołu? Kim jest lider zespołu? Jak stać się przywódcą?2023-06-01 14:44:51Skuteczne zarządzanie zespołem jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu organizacji. Liderzy zespołów mają kluczową rolę w kierowaniu zespołem i osiąganiu celów biznesowych, a ich rola jest stale rosnąca, w miarę jak organizacje stają się bardziej złożone i globalne. |
|
Zarządzanie ludźmi - Top 10 błędów w zarządzaniu zespołem2023-05-30 15:54:09Zarządzanie ludźmi to dziedzina, która wymaga dużej wiedzy i umiejętności interpersonalnych. Współpraca z zespołem to klucz do sukcesu w każdej branży. Niemniej jednak, błędy w zarządzaniu ludźmi są częste i wynikają z braku doświadczenia lub złych decyzji menedżera. |
|
Jak zarządzać zespołem? 10 skutecznych sposobów na poprawę efektywności pracy grupowej2023-05-10 13:49:34W dzisiejszych czasach zarządzanie zespołem jest niezbędnym elementem w każdej organizacji. Zespół składający się z wielu ludzi o różnych umiejętnościach i osobowościach może być wyzwaniem dla każdego menadżera. |
|
MODEL CRC W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 3)2023-05-04 15:08:13Model CRC (Compliment, Recommend, Correct) jest jednym z modeli udzielania informacji zwrotnej, który skupia się na trzech elementach: pochwałach, rekomendacjach i korektach. |
|
MODEL COIN W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 2)2023-04-20 14:23:15Model COIN (Context, Observation, Impact, Next Steps) jest podejściem do udzielania informacji zwrotnej (feedbacku), które pomaga organizacjom i jednostkom w skutecznym komunikowaniu się w sprawie działań podjętych w celu poprawy wyników. |
|
Kurs na certyfikat kompetencji zawodowych2022-03-31 13:38:58Certyfikat Kompetencji Zawodowych stanowi dokument, którego obecność jest niezbędna dla każdego, kto planuje prowadzenie działalności gospodarczej mieszczącej się w ramach transportu drogowego. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń delegowanie zadań szkolenie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.